| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
БАРНАУЛ :: Официальный сайт города
Порядок приема и рассмотрения обращений
Все обращения поступают в

Прием письменных обращений граждан, объединений граждан, в том числе юридических лиц принимаются по адресу: 656043, г.Барнаул, ул.Гоголя, 48, каб.114
.График приема документов: понедельник –четверг с 08.00 до 17.00, пятница с 08.00 до 16.00, перерыв с 11.30 до 12.18. При приеме документов проводится проверка пунктов, предусмотренных ст.7 Федерального закона от 02.05.2006 № 59-ФЗ «О порядке рассмотрения обращений граждан Российской Федерации»:
1. Гражданин в своем письменном обращении в обязательном порядке указывает либо наименование государственного органа или органа местного самоуправления, в которые направляет письменное обращение, либо фамилию, имя, отчество соответствующего должностного лица, либо должность соответствующего лица, а также свои фамилию, имя, отчество (последнее — при наличии), почтовый адрес, по которому должны быть направлены ответ, уведомление о переадресации обращения, излагает суть предложения, заявления или жалобы, ставит личную подпись и дату.
2. В случае необходимости в подтверждение своих доводов гражданин прилагает к письменному обращению документы и материалы либо их копии.
3. Обращение, поступившее в государственный орган, орган местного самоуправления или должностному лицу в форме электронного документа, подлежит рассмотрению в порядке, установленном настоящим Федеральным законом.
В обращении гражданин в обязательном порядке указывает свои фамилию, имя, отчество (последнее — при наличии), адрес электронной почты. Гражданин вправе приложить к такому обращению необходимые документы.
В соответствии со статьей 12 Федерального закона от 2 мая 2006 года № 59-ФЗ письменное обращение, поступившее в государственный орган, орган местного самоуправления или должностному лицу рассматривается в течение 30 дней со дня его регистрации.
Ответ на электронное обращение направляется в форме электронного документа по адресу электронной почты, указанному в обращении, или в письменной форме по почтовому адресу, указанному в обращении.
Итоги работы с обращениями граждан в администрации города Барнаула размещены на интернет-странице организационно-контрольного комитета.
ЗИЛ-130 | Veneraud.ee
ЗИЛ-130
Esimene partii autosid, koguses viis tükki, valmistati 1962. a. сентябрь. Katsesõitudeks saadeti veoautod Jaroslavli rehvitehassesse.
Huvitav on märkida, et erinevalt eelkäijatest värviti ZIL-130 helesinist värvi emailidega (välja arvatud sõjaväele tarnitavad autod).
Предварительный просмотр проекта с дополнительными моделями ЗИЛ-130, завершенный в течение длительного периода времени при перепродаже автомобилей ЗИЛ-130В1 (садулведук), ЗИЛ-130Г1 (пикастная модификация) и доработанный, мельничный и олнуд баасмуделист.
Mõningad välised muudatused, mille auto on oma pika konveierielu jooksul läbi teinud:
— esimeste katsepartiide autodel olid vanad, ZIL-164А-lt pärinevate velgedega rattad, taha platvormi alla kinnitatud tööriistakast, väike ümmargune tahavaatepeegel (samuti ZIL-164А-lt) . Radiaatorivõre erines märgatavalt seeriaautode omast, kapotil aga puudusid horisontaalsed ventilatsiooniavad. Tagaklaas aga oli kaitstud metallvõrguga.
— Seeriaautod сказал muudetud radiaatorivõre ja kapoti, kaks nelinurkset tahavaatepeeglit täiesti uut tüüpi kronsteinide küljes, uued nelja avaga veljed. Tööriistakast viidi üle platvormi alla bensiinipaagi kohale.
— alates 1971 aasta veebruarist hakati autosid varustama alandatud kõrgusega pottidega platvormiga (575 mm 685 mmvastu), niisugustega, nagu pika teljevahega ZIL-130G1-l. Väliselt muutus ЗИЛ-130 kast ühe laua võrra madalamaks – viis lauda endise kuue asemel.
— alates 1974. aasta jaanuarist ilmusid esitiibadele oranži värvi dubleeritud suunatuled. Sama aasta lõpus hakati välja laskma ZIL-130AN shassiid teljevahega 3800 mm ja ZIL-130K shassiid (teljevahega 3300 mm), millele oli paigaldatud kuuesilindriline reasmootor ZIL-157D. Väliseid erinevusi V-kujulise mootoriga analoogidest nendel autodel ei olnud. Самал 1974. aastal hakati autosid komplekteerima uute, suuremate (300х150 мм endiste 200х100 мм asemel) tahavaatepeeglitega.
— alates 1977. aastast hakati väikeste partiidena valmistama ZIL-130GU eriti pika teljevahega (5600 mm) modifikatsiooni, mis on ette nähtud pikkade kergete veoste vedamiseks.
— 1978. aasta lõpus say kõik ЗИЛ-130 perekonna autod uue radiaatorivõre (vana võre – siin ja siin). Kadus omapärane sirm Laternate Kohal, parktulesid hakati paigaldama Laternate Kohale. Muutus ja visuaalselt laienes võre keskmine osa, kuhu lisati kaks rida väikesi neljakandilisi avasid (vt. foto).
— alates 1980. aasta juunist hakati autosid ЗИЛ-130, ЗИЛ-130В1, ЗИЛ-130Г, ЗИЛ-130Д, ЗИЛ-130Б, мис олид этт няхтуд тööтамисекс хаагисега, варустама туннусмаргига «Авторонг» – колм оранжевый латернат кабиини.
— Alates 1986 г. выпуска ОСТ 37.001-269-83 сказал, что ЗИЛ-130 переконна авто имеет следующие характеристики: ЗИЛ-431410 (ЗИЛ-130), ЗИЛ-431510 (ЗИЛ-130Г), ЗИЛ-441510 (ЗИЛ-130В1), ЗИЛ -431810 (ЗИЛ-138), ЗИЛ-431610 (ЗИЛ-138А) жн.