Окрасочная маска на остекление Краз-255 (HobbyBoss)
Категории …Коллекционные моделиИнструментКраска, химия, материалыМаскиКаталоги, Книги, ЖурналыСборные моделиФототравлениеБоксы и стеллажи Журнальные серииИгрушкиРадиоуправляемые моделиСувенирыConcept CarАвтоспортАэродромная техникаВоенныеКиноМедицинаПожарныеПолицияПочта / mailСпецслужбыСтроительная техникаТакси
Производители
…3D Karton3DF Express3DM78artA-ModelAA ModelsAberAbordageAbrexAbteilung502AcademyACEACMEAD-ModumAdvanced ModelingAFV clubAGMAHC ModelsAIM Fan ModelAiresAirFixAJ ModelAK InteractiveAKhobbyAlanAlangerAlclad IIAlex MiniaturesAlezanALFAlmost RealALRAltayaAmercomAmerican DioramaAmerican Heritage ModelsAMG ModelsAmigo ModelsAMKAMLAMMO MIGAmodelAmourAMPAMTAmusing HobbyAnsonAnswerAoshima (DISM)Apex RacingApplywood workshopARK modelsARM.PNTArmada HobbyArmaHobbyARMOR35ArmoryArmour CollectionARS ModelArt ModelART-modelAscensioASK ModelsASQAT CollectionsATCAtlanticAtlasAudi MuseumAuhagenAurora HobbyAuthentic DecalsAuto PilenAuto WorldAutoArtAutobahn / BauerautocultAutomodelle AMWAutomodelloAutotime / AutograndAvanstyle (Frontiart)Avart ArhiveAVD ModelsAVD дополненияAVD покрышкиAvisAWMAZModelAzurBachmannBalaton ModellBangBare-Metal Foil Co.




Марки моделей …AbarthACAcuraADLERAECAGUSTAWESTLANDALFA ROMEOALPHA TAURIALPINE ALVISAMCAMERICAN LaFranceAMPHICARArmstrongAROArrowsARTEGAASCARIASTON MARTINAUBURNAUDIAURUSAUSTINAustro DaimlerAUTO UNION AutobianchiAVIAAWZBACBARKASBarreirosBATMOBILEBEDFORDBEIJINGBenelliBENETTONBENTLEYBERLIETBERNARDBESTURNBIANCHIBIZZARINIBLUEBIRDBMWBobcatBORGWARDBRABHAMBrawner-HawkBRISTOLBRMBUCCIALIBUFFALOBUGATTIBUICKBussingBWTCADILLACCAPAROCASECATERHAMChanganChangheCHAPARRALCHAUSSONCHECKERCHEETAHCHEVROLETCHEVRONCHRYSLERCISITALIACITROENCOBRACOMMERCooperCOPERSUCARCORDCORVETTE CORVIAR MONZACsepelDACIADaewooDAFDAIHATSUDAIMLERDALLARADATSUNDE DION BOUTONDe SotoDE TOMASODELAGEDELAHAYEDeLOREANDENNISDerwaysDESOTODEUTZ DevonDIAMONDDKWDODGEDongfengDONKERVOORTDUBONNETDUCATIDUESENBERGDYNAPACEAGLEEBROEDSELEMWENVISIONFACEL-VEGAFAWFENDTFERRARIFIATFORDFORDSONFOTONFRAMOFREIGHTLINERFSOFWDGINAFGMCGOGGOMOBILGOLIATHGORDONGRAHAMGREAT WALLGreyhoundGUMPERTHAMMHANOMAGHARLEY DAVIDSONHEALEYHENSCHELHindustan HINOHISPANO SUIZAHITACHIHOLDENHONDAHORCHHOTCHKISSHUDSONHUMBERHUMMERHYUNDAIIAMEIFAIKARUSIMPERIALINFINITIINGINNOCENTIINTERNATIONALINVICTAIRISBUSISOISOTTA FraschiniISUZUIVECOJAGUARJAWAJEEPJELCZJENSENKAISERKalmarKAWASAKIKENWORTHKIAKOENIGSEGG KOMATSUKRAMERKRUPPKTMLA SALLELAGONDALAMBORGHINILANCIALAND ROVERLANDINILanzLatilLaurin & KlementLaverdaLDSLEXUSLEYATLEYLANDLEYTONLIAZLIEBHERRLIGIERLINCOLNLISTERLLOYDLOCOMOBILELOLALORENZ & RANKLLORRAINE-DIETRICHLOTECLOTUSLUBLINLYKANMACKMAD MAXMAGIRUSMANMARCHMARMONMARUSSIA-VIRGINMASERATIMASSEY MATRAMAVERICKMAXIMMAYBACHMAZDAMAZZANTIMCAMcLARENMEGAMELKUSMERCEDES-BENZMERCERMERCURYMESSERSCHMITTMGBMIGMIKRUSMINARDIMINERVAMINIMIRAGEMITSUBISHIMONICAMORETTIMORGANMORRISMOTO GUZZIMULTICARMVMZNASH AMBASSADORNEOPLANNEW HOLLANDNISSANNIVA CHEVROLETNOBLENORMANSUNYSAOLDSMOBILE OLTCITOM LEONCINOOPELOPTIMASORECAOscaPACKARDPAGANIPanhardPANOZPANTHERPEGASOPESCAROLOPETERBILTPEUGEOTPHANOMEN PIERCE ArrowPLYMOUTHPOLONEZPONTIACPORSCHEPRAGAPRIMAPRINCE PUMARAMRAMBLERRED BULLRENAULTRoburROCARROLLS-ROYCEROSENBAUERROSENGARTROVERRUFSAABSACHSENRINGSALEENSALMSONSAMSUNGSANSANDEROSATURNSAUBERSaurerSAVASAVIEM SCAMMELSCANIASCIONScuderiaSEAGRAVESEATSETRASHADOWSHANGHAISHELBYSIMCASIMPLEXSIMSONSINPARSKODASMARTSOMUASoueastSPYKERSSANG YONGSSCSTANLEYSTARSTEYRSTUDEBAKERSTUTZSUBARUSUNBEAMSUZUKISYRENATALBOTTARPANTATATATRATEMPOTeslaTHOMASTolemanTOYOACETOYOPETTOYOTATRABANT TRIUMPHTUCKERTUKTVRTYRRELLUNICVan HoolVANWALLVAUXHALLVECTORVELOREXVENTURIVERITASVESPAVincentVOISINVOLKSWAGENVOLVOWANDERERWARSZAWAWARTBURGWESTERN STARWHITEWIESMANNWILLEMEWILLIAMSWillysYAMAHAYOSHIMURAYUGOZAGATOZASTAVAZUKZUNDAPPZunderZYTEKАМОБЕЛАЗВИСВНИИТЭ-ПТВолжскийГорькийЕрАЗЗАЗЗИLЗИSЗИМЗИУИЖКАЗКамскийКИМКРАЗКубаньКурганскийЛАЗЛенинградЛикинскийЛуаЗМинскийМоАЗМОСКВИЧМТБМТЗНАМИНАТИОДАЗПавловскийПЕТРОВИЧПУЗЫРЁВЪРАФРУССО-БАЛТСаранскийСемАРСМЗСТАРТТАРТУУАЗУралЗИSУральскийЧЕТРАЧМЗАПЯАЗЯТБ
Типы товаров
. ..ДекалиЗапчасти, аксессуарыЭлементы диорамАвиацияВоенная техникаВодный транспортЖ/Д транспортАвтобусВнедорожник / КроссоверГрузовикКемперГужевая повозкаЛегковой автомобильМикроавтобус / ФургонМотоциклПикапПрицепыТракторы, комбайныТроллейбусФигурки
Масштаб …1:11:21:31:41:51:61:81:91:101:121:141:161:181:201:211:221:241:251:261:271:281:291:301:321:331:341:351:361:371:381:391:401:421:431:441:451:461:471:481:501:511:521:531:541:551:561:571:601:641:681:691:721:751:761:801:831:871:901:951:961:1001:1031:1081:1101:1121:1201:1211:1251:1261:1301:1421:1441:1451:1481:1501:1601:2001:2201:2251:2501:2851:2881:3001:3501:3901:4001:4261:4501:5001:5301:5351:5501:5701:6001:7001:7201:8001:10001:11001:12001:12501:15001:20001:25001:27001:3000
СброситьНайти
Автомобиль КрАЗ-255 Б1 — руководство по эксплуатации
- Главная
- Руководства по эксплуатации автомобилей КрАЗ
- Автомобиль КрАЗ-255 Б1 — руководство по эксплуатации
Автомобиль КрАЗ-255 Б1 — руководство по эксплуатации
Введение |
Требования безопасности и предупреждения |
Техническая характеристика |
Регулировочные данные, мм |
Таблица 1.![]() |
Расположение контрольно-измерительных приборов и механизмов управления в кабине |
Силовой агрегат и системы двигателя |
Сцепление |
Раздаточная коробка |
Карданная передача |
Ведущие мосты |
Рама |
Подвеска |
Колеса и шины |
Рулевое управление |
Тормозные системы |
Электрооборудование КрАЗ-255 Б1 |
Коробка отбора мощности |
Лебедка |
Кабина |
Платформа |
Инструмент и принадлежности |
Краткое описание устройства и работы сборочных единиц автомобиля их регулирование и техническое обслуживание |
Особенности эксплуатации автомобиля |
Пуск и остановка двигателя |
Пользование системой регулирования давления воздуха в шинах |
Пользование лебедкой |
Особенности вождения автомобиля |
Техническое обслуживание |
Перечень работ технического обслуживания |
Смазка автомобиля |
Регламентные профилактические работы |
Общие требования по консервации |
Консервация силового агрегата |
Консервация деталей и сборочных единиц автомобиля |
Расконсервация автомобиля |
Приготовление консервационных материалов |
Меры безопасности при консервации и расконсервации |
Уход за лакокрасочным покрытием |
Правила хранения автомобилей |
Гарантом изготовителя и порядок предъявлении рекламаций |
Приложение 1.![]() |
Приложение 2. Массы основных сборочных единиц автомобиля |
Приложение 3. Величины моментов затяжек наиболее ответственных резьбовых соединений |
Приложение 4. Заправочные емкости |
Приложение 5. Перечень манжет, применяемых в сборочных единицах автомобилей |
Приложение 6. Сведения о содержании цветных металлов в деталях и сборочных единицах автомобилей |
Приложение 7. Тормозная система автомобиля с четырехконтурным защитным клапаном |
Хотите быть в курсе событий? Подпишитесь на новости!
Спасибо, за подписку
ВНИМАНИЕ! Все поля должны быть заполнены
Закажите звонок и мы перезвоним вам в ближайшее время ВНИМАНИЕ! Все поля должны быть заполнены
255 — История, характеристики, техника, фотографии
Путешествие по фабрике «Лаптевник» — это первый в мире автомобиль повышенной проходимости КрАЗ-255Б. Această mașină iconică, pe dreapta, ocupă locul de frunte printre SUV-urile grele din regiunea sovietică. Nu este doar un simbol al Fabricii de Carremenchug, ci și un simbol al erei sovietice, unul dintre cele mai masive camioane ale URSS в ultimul trimestru al secolului al XX-lea.
Timp de aproape două decenii, camioanele familiale КрАЗ-255 nu au au părăsit linia de asamblare din Кременчуг. Dar pe drumurile țării noastre, ca și mai înainte, este adesea posibilă întâlnirea cu acești muncitori și soldați puternici. Dar primele exampleare ale acestor camioane au apărut cu aproximativ o jumătate de secol în urmă.
Усилитель традиции
Nevoia de a moderniza destul de succes pentru timpul său, dar îmbătrânirea într-un număr de parametri tehnici ai modelului KrAZ-214B se sugerează în mijlocul anilor ’60, și prin 1967 constructorii Kremenchug au însușit producția de serie a unui nou model de tractiune интеграла де camioane греле cu trei osii. На același timp, proiectarea camionului и suferit modificări semnificative.
КрАЗ-214Б музея Фабрики
На афаре де ацеаста, ноул КрАЗ ню и фост форте диферит де предесесорул сэу. Poate că doar noi anvelope cu profil larg au indicat faptul că aparatul a aparținut noii modificări. Fost datorită anvelopei că camionul primit porecla «зазывалы», acceptată де toți CEI уход а.е. Exploatat această mașină.
Dar designul camionului a suferit modificări фундаментальные. Și, în primul rând, aceasta este înlocuirea unității de putere. Дизельный двигатель с двигателем ЯМЗ-238, с двигателем ЯМЗ-238, с двигателем в форме V, с парой цилиндров, в форме V,
Să comparăm câteva caracteristici technice ale modificărilor vechi și noi. Viteza maximă crescut де ла 55 км / ч ла 70 км / ч, в то время как consumul де карбюратора в scazut де ла 120 ла 70 литри ла 100 километров. Mai mult de o jumătate de tonă, în comparație cu modelul anterior, cu aproximativ aceeași greutate proprie.
экзист, ассемен, грузоподъемность транспорта КрАЗ-255Б. Datorită echipamentului mașinii cu anvelope cu profil big de presiune variabilă, cu unic model de rulare, КрАЗ-255Б, имеет semnificativ parametrii de pătrundere.
Cu toate Acestea, anvelopele VI-3 diferă nu numai pe modelul benzii de rulare și pe lățime. Pe masina, pentru prima data in istoria camioanelor KrAZ, a fost introdus un sistem Centralizat de Control al Presiunii in anvelope, care a fost controlat de la locul de munca al soferului. De instanceu, atunci când conducesi pe zapadă adâncă sau pe pietriş, șoferul ар putea уменьшить presiunea în envelope în doar câteva minute, de la 3,8 până la 1,0 atmosfere.
Включенный тимпан, предварительно запечатанный в конверте, предназначенный для супрафатина, с содержанием 70%. Ca urmare, presiunea roților la sol a fost redusă, contribuind la creșterea capacității de deplasare a camioanelor. Acesta este principiul sistemului de reglare a presiunii îin envelope Centralizate. 1979, pentru cel de-al doisprezecelea an de producție în masă, la 255, a început să se instaleze un sistem de frânare cu Circuit dublu mai eficient.
Extinderea gamei
Де ла ceputul producției де серии, КрАЗ-255B первой позиции ca модель на базе, pe база căruia и ceput să se formeze или familie de camioane в различных областях.
Примул dintre «frați» тягача КрАЗ-255В, уход за fost destinat remorcilor de remorcare cu greutatea de până la 26 de tone, cu o ncărcătură maximă de 8 tone pe sa. В гражданской версии, трактор быстро используется в основном в версии remorcii cu echipament de construcție urmărită. Un număr значительно де tractoare а.е. Fost livrate la unitățile Armatei Sovietice, unde а.е. fost folosite pentru remorcarea semiremorcilor cu echipament special și armament de rachetă-artilerie.
Тракторул КрАЗ-255В
Cea de-a treia masina din familia de 255 a fost camionul de incarcare industriala КрАЗ-255L, произведенный в 1969 году. nevoilor complexului экономические национальные тарии. Completată cu disolvarea remorcii a mărcii TMZ-803 produsă de uzina de construcție de mașinilor Tavdinsky, transportorul de lemn a fost proiectat pentru a transporta până la 40 de metri cubi de lemn rotund. Desfacerea remorcii în stare descărcată poate fi transportată pe platforma trafficului.
В 1969 году был выпущен автомобиль или модифицированный автомобиль КрАЗ-255БС в северной версии. В моде serios această mașină nu a fost produsă, totuși unul din elementele sale curioase and apărut curând pe toată seriesul «Laptezhniki». Elementul menționat este o prelungire specială pe manerele frontale, în care au fost instalate farurile. Datorită formei наконечник милашка, aceste extensii sunt numite cutii de steril. Aceste prelungiri cu призовой цели pentru ochi, în absența unui element optic, seamănă foarte mult cu o pasăre.
Astăzi KrAZ este aproape imposibil de imaginat fără aceste «скворечники», IAR Primele versiuni ale anilor ’60 fără acest element simplu pe care aproape nimeni acum nu-l amintește. Astfel, versiunea nordică, уход за собой внутри niciodată в серии, вклад ла apariția acestei cărți де vizită характеристики пе тоат camioanele КрАЗ дин 70-80.
Mai târziu, alături de «cutiile de steril» de pe aripile din față ale vehiculelor de teren, au apărut indici speciali digiti digiti subforma unui tift de arc cu vrf în formă de bilă din пластмасса. Элемент Acest printre șoferi a fost numit «mustață». Ștețele exterioare au ajutat manevra șoferului. După ce familia lui 255 a început să fie echipată cu două oglinzi retrovizoare dreptunghiulare laterale, a fost în cele din urmă formată clasicul, фамильяр cu toată Imaginea lui Кременчуг «Лаптевник».
Pe postul de luptă
În ciuda faptului că «Laptevnik» a dobândit cea mai largă distribuție îndiverle ramuri ale economiei naționale, nu este un secret că a fost creat, n primul rând, pentru nevoile forcelor armate ale țării.
Este de remarcat faptul că șasiul KrAZ nu эра echipat cu sisteme de luptă și sisteme de arme, însă a devenit vehiculul de bază pentru serviciile de inginerie armată.
Fiecare Dintre Modificările vehiculelor Speciale Construite Pe Baza lui КрАЗ-255Б является уникальным и заслуживает подробного описания. Cele mai multe dintre ele sunt utilizate cu succes astăzi. Это заслуга того, что парк понтон-под PMP и версия модифицированы PMP-M! На ании 1980, acest sistem de inginerie a fost recunoscut ca fiind cel mai bun din clasa sa din lume.
Краз-255 ПМП по месту жительства
Sistemul de traversare pontoon soviet, функционирующий на нумаи pentru țările din Tratatul de la Varșovia, ci și pentru anumite țări capitaliste. Например, PMP de pe șasiul KrAZ este încă în serviciu cu armata finlandeză.
Perfect în termeni technici au fost, de asemenea, greu de pod mecanice TMM и передвижной экскаваторный комплекс EOV-4421, уход за функциональностью инженерного подразделения CSI, dar, de asemenea, forța de menținere and păzaciinere Нацюнилор Юнайтед.
О множественном специализированном оборудовании, базирующемся на КрАЗ-255, или о быстром создании pentru subdiviziunile support aerodromului. Acestea sunt diferite modificări ale cisternelor, instalațiilor unice ale ale aerodromurilor pentru monitorizarea sistemelor hidraulice de Aeronave de transport grele, macarale de incendiu, vehicule de remorcare.
Forțele de apărare aeriană sunt conștiente de Detectoarele de Ral, instalate pe șasiul autovehiculelor Laptevnik, KrAZ и de mașini de ncărcare a sistemelor de rachete. В стратегических целях, тягач КрАЗ-225В или Fost Folosite pentru remorcarea semiremorcilor cu sisteme de rachete.
Combinațiile complexe au fost create în forțele armate ale aliaților din URSS pe baza celei de-a 255-a. Например, в Анголе КрАЗ-225Б был построен на базе суррогатного транспортного средства, прибывшего на Кубу, и быстро адаптировался к артиллерийскому автодвигателю с закрытой кабиной. Forțele armate ale Coreei de Nord, după extinderea cadrului camion, pe șasiul său încep Complexul S-125 «Печора».
«Лаптевник» в пустыне и тропиках
Cariera străină a Laptevnikului nostru Merită o Conversație separată. Este datorită interesului manifestat de clienții străini la camion, «Laptezhnik» Spre deosebire de cele mai multe camioane sovietice la momentul reriviv, a primit o gamă destul de largă de culori.
Первоначальный, toate camioanele de serie Кременчуг au fost vopsite într-o culoare protectoare. Cu toate acestea, după Unional de asociere «Autoexport» nu a reușit să promoveze noul produs al Industriei de Auto Sovietice pe Africa și pe piecele din Asia, «Laptezhnik», на экспорте, в функции де cererea clientului, acesta a început să Fie vopsite в culoarea nisipului.
Производственный заказ на производство, camioanele КрАЗ или быстро экспортировать в 50-ти центах в гамме света. Ele au apărut pe străzile tuturor continentelor, cu excepția Australiei și antarcticii. Printre alte avantaje, camionul se remarca si pentru durabilitatea acestuia. Chiar și după mulți ani după încetarea producției, astăzi se găsesc nu numai în țara noastră, ci și acolo, unde au fost exportate cu mulți ani în urmă.
В Европе, ele sunt cele mai multe в Польше и Германии. După tranziția la Standardele NATO, forțele armate ale fostelor țări socialiste au început să retragă echipamentul sovietic din serviciu. Majoritatea mașinilor au căzut în mainile operatorilor privați. В Польше, pe baza fostelor camioane KrAZ militare au fost construite pentru a remorca de vehicule, а timp ce в Germania существует или multime de fan-camioane care transporta turisti în zonele muntoase, sunt implicate îin a a remorca de vehicule auto, iar unele cazuri devin chiar și o mașină pilot în procesiune de nunta.
Cifre pe fundul unei historii glorioase
автомобильный завод Кременчуг, легкие и гнойные проблемы в мощном армейском але Uniunii Sovietice и родственном автомобиле 82-го года выпуска КрАЗ-225, различных модификациях и версиях. №
В 1981 г. КрАЗ был произведен и продан 5591 бронированной машины URSS на экспорт.
КрАЗ-255 военный британский спектакль
Familia КрАЗ-225Б является одним из самых успешных проектов в области производства автомобилей в Кременчуге, в том числе в автомобильной промышленности России. Este datorită acestui «Laptevnik» pe drept drept a devenit simbolul și întruchiparea mărcii Кременчуг.
Характеристика техники автомобиля КрАЗ-255
Товар аналогичный
КрАЗ-255 технические характеристики, модификации, прец, фото, видео
Технические характеристики, фотографии и клипы для видео, а также camioanelor de lemn din macaral 255 и 64372
Репертуар Краз-255 (255 б1, 255 в1) — описание, характеристики, история
Передняя страница
Страница următoare
Trimiteți-le prietenilor:
255 — Тортенелем, лейрасок, фото
Мы можем взять напрокат «Лаптежник» — az úgynevezett hazánkban tehergépkocsi terepjáró КрАЗ-255. Ez az ikonikus auto jogosan folgal el vezető helyet az összes szovjet nehéz SUV-ок. Ez nem csak egy szimbólum в Кременчуге autógyár, hanem szimbóluma является szovjet korszak egyik legnépszerubb kamion в Szovjetunió utolsó negyedében a huszadik században.
A közel két évtizede, mint gyártósor Kremenchuk nem megy teherautók КрАЗ-255 család. Де аз utakon hazánk, монетный двор multban, аз egyik gyakran találunk ennek hatalmas munkások és katonák. Де аз első példányait аз teherautók mintegy fél evszázaddal ezelőtt.
A méltó örököse a hagyományok
Hogy modernizálni kell a meglehetősen sikeres az idő, de az öregedés számos műszaki paramétereit a modell Kraz-214B javasolta magát a közepén a 60-as, és 1967-re a Kremenchug autógyártók már elsajátították a sorozatgyártás az új modell összkerékhajtású háromtengelyes tehergépkocsi. Ebben az esetben a targoncát tervezés jelentős változásokon ment keresztül.
КрАЗ-214Б в Новом музее
Külsőleg az új KrAZ kicsit eltér elődjétől. Talán аз egyetlen új, széles abroncs mutatott egy teherauto, amely egy új modosítás. Ez köszönhető a teherauto abroncsok és kapta becenevét «laptezhnik» gyökeret vert mindazok között, akik kihasználják ezt az autot.
De a nagyon szerkezete a teherauto alapvető változásokon ment keresztül. És mindenek felett, ez a csere a tápegység. Helyett a hathengeres kétütemű dízelmotor jött erősebb és költség-V-alakú négyütemű nyolchengeres hajtóművét ЯМЗ-238.
Hasonlítsuk össze néhány műszaki jellemzőit a régi és az uj verziók. Maximalis sebesség növekedett 55 км/ч-ról 70 км/ч, az üzemanyag-fogyasztása csökken 120-70 литров на 100 километров. Bővebben fél tonna, szemben az előző modell, körülbelül azonos menetkész tömeg.
– это емкость вольта КрАЗ-255. Felszerelese a jármű széles shinami váltakozó nyomas egyed futófelület mintázata in KrAZ-255 jelentősen megnövekedett, és permeabilitás paramétereket.
Azonban busz VI-3 különbözött, nemcsak a futófelület mintázata, és szélessége. Autóval, az első alkalommal a történelem teherautok KrAZ márka, bevezetett egy központosított rendszer nyomásának szabályozásával gumiabroncsok, amelyek vezérlik a vezetőülésből. Például, ha utazik a mely hóban vagy futohomok vezető csökkentheti a nyomást a гуммиабронкс csak néhány percig 3,8-1,0 МПа.
Эббен и гуммиабронкс-нйомаст и хордозо felületén nőtt 70%. Ennek eredményekent a nyomas a kerekek a talajon csökkent, hozzájárul a fokozott átjárhatóságát teherauto. Ez a központi nyomásszabályozó rendszer működési elve shin.V 1979 tizenkettedik évében sorozatgyártás, a 255. kezdett kialakulni és a hatékonyabb kétkörös fékrendszer.
A bővítés a modellválaszték
A kezdete sorozatgyártása Kraz-255 volt elhelyezve, mint egy alapmodell, mely alapján alakult egy család a teherautók különböző célokra.
Először „társaik” volt traktor Kraz-255V, amelynek célja az volt, hogy a vontatott félpótkocsi súlyának legfeljebb 26 tonna maximális terhelés a nyereg 8 tonna. Гражданский megvalósítási módja traktor főleg egy változata a pótkocsi szállítási lánctalpas gépek. Jelentős számú kamion szállított egységek a szovjet hadsereg, ahol használták őket vontatására félpótkocsi specialis gépek és rakéta-tüzérségi fegyvereket.
тягач КрАЗ-255В
Автомобилестроение и családban, a 255. lett az ipari faanyag KrAZ-255L, akinek felszabadulást elsajatította a gyari munkások 1969-бен. Древесина вольт аз egyetlen összkerékhajtás targonca, elő Кременчуг autógyár, amely kizárólag аз igényeit nemzetgazdaságban. Tartalmazza a pótkocsi-oldódás márka Tavdinsky gép gyár termelése TMZ-803 traktor-pótkocsi szállítására szánt, legfeljebb 40 köbméter rönköt. Трейлер oldódás terheletlen állapotban lehet szállítani на платформе jármű.
Szintén 1969-ben volt egy érdekes modositását KrAZ-255BS az északi eghajlat. A szabványos gép nem készült, hanem annak egyik érdekes eleme hamarosan megjelentek аз összes sorozatban «Laptezhnikah». Сказал elem — специальный адаптер egy аз első szárnyak, amelyeket telepített fényszórók. Mivel a doboz alakú nevű kiterjesztést a madárház. Ezek a bővítmények azok üres szemüreg, ennek hiányában optikai elem, nagyon emlékeztetett скворечники.
Ma KrAZ szinte lehetetlen elképzelni anélkül, hogy ezeket „скворечники”, és az első változata a ’60-as évek anélkül, hogy ez igénytelen ez igénytelen elem alig valaki már emlékszik. čgy az északi változat, így nem megy a sorozat, hozzájárult ahhoz, hogy a megjelenése minden KrAZ kiadás 70-80-es években a tipikus „névjegy”.
Később, közel a «Скворечник» az első szárnyak a terepjárók voltak különleges rögzítési pontok formájában egy rugós csap műanyag golyóhegyű. Ez az elem a gépjárművezetők az úgynevezett «bajusz». Összességében csapok segít a vezetőnek, hogy végezzen manőverek. Miután a család a 255. volt felszerelve két széles téglalap alakú visszapillantó tükrökre, klasszikus, ismerős minden kép Кременчуг «Laptezhnika» azt végül alakult.
Kötelesség
Annak ellenére, hogy «Laptezhnik» nyert a legelterjedtebb a különböző ágazatokban a gazdaság, ez nem titok, hogy jött letre az első helyen, az igények az országer.
Érdemes megjegyezni, hogy az alvázon KrAZ Ne telepítse a harci rendszerek és fegyverzeti rendszerek azonban vált alapvető jármű kifejezetten katonai mérnöki szolgáltatások.
Mindegyik változat a mernoki specialis gépek, epül alapján Kraz-255, egyedülálló, és megérdemel egy részletes leírást. Legtöbbjük már sikeresen működik napjainkban. Hogy csak egy pontonhíd PMP park és modosított változata SMS-M! 80 лет несколько раз, ez a gépészeti rendszer elismerten и legjobb мага kategóriájában в világon.
КрАЗ-255 PMP munkahelyi
A rendszer a szovjet gyártmanyú pontonhíd komp volt szolgálatban nemcsak a tagországok a Varsói Szerződés, hanem nehany, tőkés országo. Például a PMP alváz KrAZ meg szolgálatban a finn Hadsereg.
Tökéletes technikai értelemben is nehéz mechanikus híd TMM és mobil összfegyvernemi kotrók EOV-4421, ami működik nem csak műszaki egységek seregek a FÁK-országok, hanem azenntart ENSZ.
Sok specialis berendezések alapján Kraz-255 letre a repülőteret támogató egységek. Ez egy más módosítása tartályhajók, az egyedi beállítási repülőteret ellenőrző hidraulikus nehéz szállító repülőgép, tűzcsapok, vontató.
A védelmi erők jól ismert радар távmérők szerelt alváz «Laptezhnika» KrAZ és használják a szállítási és rakodási járművek rakéta rendszereket. Az SMF traktorok КрАЗ-225B használták vontatására félpótkocsi rakéta rendszereket.
A fegyveres erők, a Szovjetunió szövetséges államok alapján 255. katonai komplexek jött letre. Ангольский автомобиль КрАЗ-225Б, принадлежащий грузовому автомобилю, принадлежащий сборной компании, Куба, технический автохозяйство, аз Онжаро, завод по производству грузовых автомобилей. Fegyveres erők Észak-Korea, bővítés után a teherauto keret, annak alváz kezdik összetett S-125 «Печора».
«Лаптежник» в сиватагбанском отряде
Érdemel külön vitát a külföldi karrier «Лаптежника». Ez köszönhető az érdeklődés a külföldi vevők a teherautora, «Laptezhnik» Ellentétben a legtöbb szovjet teherauto idején, van egy elég széles színvalaszték.
Kezdetben minden soros Кременчуг teherautók festett хаки. Azonban, miután az All-Union Egyesület „Autoexport” nem sikerült, hogy támogassák az új termék a szovjet autóipar, az afrikai és az ázsiai piacok, „Laptezhnik” az export teljesítmény, a fogyasztói igényekhez igazodó, akkor kezdett festhető homok színű.
Az évek során a termelés Kraz teherautók kivittek 50 országban. Ezek poyailis аз utakon valamennyi kontinens, kizárják Ausztráliában és аз Антарктиды. Más előnyök mellett teherauto, és álljon ki a tartósság. Még sok év után a megszűnés után a termelés, akkor most kiderül, hogy nem csak hazánkban, hanem olyan helyeken, ahol voltak, sok evvel ezelőtt kivittek.
Европейск азок и легинкбб Lengyelországban és Németországban. Az tállás után a NATO szabványok, a fegyveres erők, a volt szocialista országok elkezdtek visszavonni szovjet gépek forgalomból.